close

自從有了卓希後,我晚上都唔會再追電視節目,一來唔想為咗電視節目而煩躁不陪小朋友,二來係bu讀有好多功課要做,三來唔想浪費時間。每晚九時半的電視節目老公大都會追,無論好看或不好看,他都會成坐山咁“duck”係梳化前到睇電視。而我會有時經過廚房時,順便坐下睇一節或半節,睇完後就一定會評論為“無聊”或“悶”!

近來的珠光寶氣我真的無興趣,因為都係講上流人士的生活,對我哋依d咁踏實的人係一d關係都無。不過這個星期我個腦不停咁諗康家三姐妹同宋家三姐妹都有d相同的地方。

宋家三姐妹就係影響中國深遠的宋靄齡宋慶齡宋美齡,我好鐘意睇以前那些人的衣飾同生活方法(政治就一定唔識),所以當宋美齡過身時,明報出了本記念冊,都成幾百元的,但老公都訂咗本給我,一口氣用一晚時間睇哂!

講番佢哋的對比,兩家大家姐都係要有錢,二家姐就正直好多,三妹都鐘意權力。不過有時諗,無論宋家好又或者康家好,玩得政治或者權力的,都一定要有$,但係就好傷腦。所以我好感謝天父,周家三姐妹都係平平凡凡的人,無依d的煩惱!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()