close
今早我雖然返十二點,但係九點幾已經出門口, 因為要去銅鑼灣的基督教書室教一些教材.。


我已經一早上網睇突破幾點開,十一點,咁我返十二點的話,又渣車咪可以趕得切(行香港仔隧道只需二十分鐘)。點知我去到門口時,佢哋寫住:祈禱會正在進行中,十一點半才開門。


唉!!!拿拿臨打電話返心光俾院長,話我因為公幹要遲些才返到。心想,都好, 可以買下新屋的嘢。去SOGO買了一件新年的衫仔給卓希(佢依家所有的衫仔, 唔係小吉的就係表哥仔的,我都無乜買衫給他),跟著就去IKEA買屋企嘢,門後掛衣用的架啦,掠衫架啦,QUEEN SIZE的床單, 床COVER,等的物品。


然後就快快腳的走去突破,要知道雖然絧纙灣D嘢好集中,之但係由一個地方去另一個地方都幾遠。我今日又貪得意,著咗一對尖頭鞋(我無諗到行咁多路的, 以為買完學校嘢就走得!!!)點知就係咁,行到雙腳起哂水泡,腳跟,腳趾都有水泡,痛到我入心。真是人算不如天算,下次都係要著番D行得舒服的鞋。所以返到心光後,第一時間就換咗另一對鞋(不過都係尖頭鞋,不過就大對D,舒服D),雙腳貼哂葯水膠布,肉酸到不得了。
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()