close

前兩天妹妹發燒,到退咗燒的第二天,就即是今日,佢成身都出紅點,唉!原來佢出玫瑰疹,個人忟到不得了,成日都要癡住我。晚上同mormor,morfar係我哋樓下食飯,但唔想妹妹出去,就留佢同me姐姐係屋企。返到屋企,見到佢眼濕濕,原來我哋落咗樓咁耐,佢就喊咗咁耐,仲週圍搵人添!唉!第時我返咗工,點算?老公話要高薪請返tun返嚟,我唔想,佢應該去吓人哋其他屋企試吓,唔使成日話我惡!

我同老公講,不如我唔做嘢,湊返兩個小朋友,但係佢唔答我!煩.........................

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()