close

今天天氣真的很陰,老公一清早便要回校,因會考放榜,又是忙的時候。我哋幾個係屋企就乖乖咁跟著早前所訂下的時間表做嘢,今日卓希開始做新一本練習,k2上學期的練習,所以要正正當當地係自己的書桌到做,唉!依個婷婷妹妹立即嚟攪亂檔,又要做埋一份,真的好好笑!

page.jpg 

跟著,就要見一見多天無見的細姑姐,話哂都係加拿大返嚟,又住得咁近我哋,點都要約一約,所以就一行六人,擠係我部小小的echo verso 到出發去西貢!唔知係咪兩個小朋友係屋企多天,一出到去,就好開心咁週圍走,大家都好開心!

page2.jpg 

page3.jpg 

然後,我哋就去咗爺爺屋企,因為今日係爺爺生日,一定要等埋老公返咗工先去,而且我今晚仲要返學,所以就係一個空檔過去,等兩個小朋友可以同爺爺相處一下!

page4.jpg 

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()