close

今日的情緒真係大起大落!

一早, 我便約了光龍及禮賢會牧師, 到黃大仙的聖母醫院探一個校友, 五年無見, 一見便是在病床上. 她, 還已不能開眼睛望我們, 也不會講說話, 只能用手的力度來回答我們的問題. 眼淚不停的落下, 傷心的和她說話. 但感謝天父, 就是因為她的手有反應, 牧師可以問她有關認信的問題, 今天便可以在病床上受洗, 歸入教會. 天父啊, 求祢讓她不要太辛苦, 給她見過所有以往的同學們後, 平平安安的回到祢身邊. 也為她的媽媽祈禱, 真的看到天父的種籽已落在她的心裏, 希望有一天她也能回到你的愛之下.

黃昏時, 返完工之後, 就同卓希返去禮賢會到玩. 今次真係好, 禮賢幼稚園真係直得讚, 中秋慶祝會係黃昏至間上, 令到我哋依d要返工的父母都可以一齊玩, 今日好開心.

page4.jpg 做太空人及整望遠鏡

page5.jpg 睇月餅的故事

page6.jpg 玩豆袋

page7.jpg 和好朋友分享

page8.jpg 禮賢留影

晚上去咗西環到食飯, 雖然當中有d驚險嘢, 但係大家都好開心, 老豆, 生日快樂!(部相機留咗係車到, 所以無影到相添!)

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()