close

今日返心光,都係玩玩同食食,不過我都有做建樹的嘢!

心光聖誕班會聯歡會,唔知係咪人老咗呢?無以前個種動力去個個班房到行及睇,我大多數時間都係停留係三樓,一小段時間係四樓。又或者,我的嘴角損咗,無心機食嘢,所以咪唔想週圍走!本來午飯我係諗住出去食,但係見到剩咁多嘢食時,就同班助教掃光佢,都係盡量食,因為我嘴角痛!

另一樣開心的事情,就係帶咗對仔女返學,由得佢哋係我身邊玩,佢哋有佢哋玩,我有我做嘢!下午我哋仲去咗安老院到慶祝,很開心,D婆婆見到小朋友都好開心咁療佢哋玩同傾計!但係我點都做唔哂今日的TARGET,因為我都想起碼出一份卷,但係真的無心機,放過自己吧!

放工後,老公嚟咗接我哋,我哋一齊上咗山頂到走走走,吸吸新鮮空氣!

page.jpg 

page2.jpg 

page3.jpg 

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()