大半年前,個個禮賢的媽媽們已經係咁講有關小朋友們的畢業典禮,今日,終於來臨!

前兩晚我真係好似無訓過(我諗我食藥食錯咗時間,所以晚上訓唔到),今日六點幾已經起身準備自己,但都唔知點解,我都係最後一個先攪點!

班小朋友一進場,我已經好感動,好好好好好好想喊,但係死忍,一嚟唔想個妝花咗,二嚟怕俾媽媽們笑我!哈,我都怕醜呀!

禮賢真係對每個小朋友都好細心,好週到,雖然佢本來話9:10AM才開禮堂門,但見快下大雨,便請家長們由另一道門進入,所以,本來我哋由第一幾,郁一郁咗個位後,就變咗排第三,可以坐係畢業班小朋友後面的第一排,當然影相無阻礙啦!

不過今日妹妹係咁要我抱,所以影相的責任都落咗係老公身上!

page.jpg  

page2.jpg  

跟著就去咗帝京酒店有謝師宴,較長,但係我真的好欣賞上午班的小朋友,無論係教會的畢業典禮好,定係謝師宴好,佢哋都坐得好乖,相反下午班的小朋友就唔係好聽話,老師同園長係台上係咁同佢哋講要安坐係自己個位到時,佢哋都唔聽講係咁走圍跑,所以黃老師嚟我哋個圍時問卓希去咗邊,佢當時去咗洗手間,黃老師都話乜佢可以咁乖坐係到,我開玩笑咁講:因為我係到囉!(大笑ING)

page3.jpg  

另一樣令我感動的,係卓希的正式畢業相,嘩!靚到不得了,好似大學博士學位畢業咁!

Hayden YEUNG.jpg  

晚上約咗成三十年無見到小學同學聚舊,雖然大家話當年,但始終都有:我不屬於這裏,的感覺!但,是很開心的,如果環境靜些會仲好!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()