close

同老公約好今晚要去拍拖,卓希同學的媽媽介紹BABY BAMBOO的APPS給我,係無意間見到好似好底咁,$138食佢平時值$380的放題,咁咪兩個人去試吓囉!

page.jpg  

page2.jpg  

page3.jpg  

好味是好味過松屋,但係限制多多,又唔可以一次過點多些,跟著就俾我哋發現有受騙的感覺!

原來我們所團購用的點菜紙和原價的大大不同。事緣我們快走時,隔離枱來了兩位小姐,侍應兩張點菜紙都拿在手裏,一聽見是放題而不是團購,便伸那張成五十多種菜色的紙給他們TICK。但明明廣告團購中是這樣寫的:「【洗心革面之作,絕不超賣】$138歎「乾杯串燒居酒屋」兩小時和風燒烤放題(原價$380),數十款烤肉、海鮮、素菜任你食,加送特選拼盤1份。」寫明$138食平時$380的嘢,但居然係有咁的分別,雖然我未必食得哂五十幾道菜色,但他們這樣寫廣告便是有騙人的感覺。

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()