close

今早返咗教會後,係35度高溫下,我哋居然由青衣碼頭,步行籌款,要行到去長發村個邊嗰個公園。LUNCH的時候,老公已經係咁UM UM UM UM UM 我,話我唔應該帶小朋友去行,捐錢就算,但係我又覺得要小朋友都可以參與麻,如果唔係佢哋都唔知發生乜嘢事!

真係好曬,唔係太多陰的地方行,妹妹又扭眼訓。行到一個有陰的地方後,仲有兒童遊戲設備,我便同牧師講,讓小朋友們在這裏玩一會兒,等他們返轉頭吧,太曬了!

就這樣,我們在陰地等他們,唉!原來係在長發那邊解散,好彩牧師師母都回來找我們(因為牧師個仔同卓希芍婷一齊玩麻),跟著就一班人走咗入去青衣城到“過冷河”!

我好希望,係我能力可以的情況下,都多些參與教會的活動,尤其是現在是暑假,我的時間許可,一開始返工,星期日的下午是用來預備屋企的用品及食物,就沒有機會參與了!

另外,也想小朋友們多些參加教會的活動,真的,主要只是三個小朋友:牧師個仔、卓希及芍婷。希望他們能多些彼此的交流,一起成長!

283147_10150280997376904_591771903_7475861_5417137_n.jpg  

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()