close

想咗好耐都無時間帶卓希去火車博物館,今日終於有時間啦!

先先係對我看地圖的考驗,因為去到大埔後,仲要係咁轉彎找,又俾我找到。

去到火車博物館啦,卓希好開心咁週圍行,(唔該,我要上火車!)

唔准上的車頭都係咁模!




跟著係後面仲有幾卡車卡係可以俾人上去的,好好玩呀!我記得細的時候都只係好似坐過一至兩次咋!



上到去,有好多位俾我哋坐,又玩!


落車啦!                                                                落車前留影!
  

係嗰到仲識到一個高班的姐姐仔,佢成日想同卓希玩,後來卓希又係咁跟著佢,姐姐做乜都跟著哂!



兩仔爺排排坐!
     

火車開啦!bye bye卓希爸!                                     嗚!嗚!嗚!

     

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()