close
9:00am
出發去小樽,原本以為要用長時昌才到逹,點佑九時四十分已到啦!把車泊在音樂室1號館後面。原來是最平的停車地,30min 100yen。我們便著路一直行,去睇運河,但其實本身條河也不是有任何的特別,行完條運河我們轉返入內街。這埘卓希也有一些疲倦,便停在一邊小休,換片及“暗”他睡。卓希一睡,我便發逹了,因為我可以食壽司。到旭壽司時,都唔識叫,只是一見到餐牌的相片便指著要,但因所有都是生的食,便另外了玉子(蛋)壽司給卓希爸。點知食食吓,卓希又醒啦!我們便快走人,要找一間麵擋給卓希食拉麵。我們去到出拔小路,終於都找到一間麵擋,點了slat拉麵給卓希,佢食得很知味。咁佢又食唔哂,因為真的好大碗,咁卓希爸就幫佢finish咗佢,不過卓希一個人都可以食一碗麵的!yummy
跟著我們便行去雪印食ice-cream,這是卓希一生人中第二次食ice-cream,所以佢好鐘意食。之後我們便到北菓檈,去狂試食,卓希最鐘意就係1apple pie。最後我們便去音樂室,但好好好多人,而且我們怕卓希一手會破壞好好好多音樂盒,咁跟著帶嚟的錢就唔會夠找數,所以都係快快的走人。
3:00pm
回到李老師的家,李老師帶我們去了sibu的supermarket,我買了好平的尿片,同一個牌子,係香港要成$1.9一條,係日本只係$1.5,所以我唔係好帶尿片就係咁解。
5:00pm
太早返李老師家,所以指意有GPS,便去游車河,去了vodafone增值個電話,去葯房買奶粉。
6:00pm
李老師又請我們吃飯,真的不好意思,不過又係好地道的日本菜。
8:00pm
打電話返香港報平安!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()