close
今早有好多工作要完成,因為下午要去產檢,所以早上處理得幾多文件就幾多。不過都做到眼花,因為係咁安排十二月聖誕節的節目,日日做到無停手!
 
下午去產檢,問醫生我的糖水報告時,佢話未飲之前係5度,飲咗之後係7.6度,啱啱好pass,如果超過7.8度就要捉我入院住一日,聽見都怕怕!但係明年一月又要去飲過,我諗到時無今次咁容易過關啦!
 
依家公立醫院的醫生一d都唔會再咁容易開藥,今日醫生問我點解我咁重鼻音,係咪傷風?我話唔係,係鼻敏感,順便問佢要多少少piriton同panadol,佢話自己去藥房到配啦!乜咁兒戲的,自己去藥房到配?乜唔係大肚要小心食藥的嗎?怎可以這樣叫一個大肚婆自己去配藥?容乜易會配錯的?我知公立醫院要cut好多資源,但係都唔係找大肚婆開刀啦???唉!對依個政府好鬼失望!又唔放多d產假,但係又叫人生多d,唔使養咩?
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()