close
之前係吉媽的網站見過,不過無為意,因為一按下後,就一定要加入才可以看到別人的網站,我唔鐘意咁樣。不過前幾天和吉媽傾咗少少,佢鼓勵我開一個account,可以睇睇乜嘢係facebook。
 
咁我就本住睇下的心態去開囉,不過一開都唔知佢係玩乜,只係知道佢會search我的e-mail account裏的電郵地址,找那些人都有開facebook的。一找,同一晚就找到我在芬蘭影相好叻的表哥,佢仲主動同我傾。跟著原來連我在瑞典的弟弟也會難得開咗一個account,哎呀,連我個堂妹都有,我真係落後。
 
不過我真的唔係好識玩,今期壹週刋仲話會上穩,我睇我就唔會啦!(因為唔識玩,無乜心機去研究!)但係佢有佢好的地方,就係無login就無得入去,而且去過睇邊個的account就一定會留底腳毛,一定知係邊個。
 
我都想找返小學時的同學仔,不過都各散東西,依家連佢哋的真名我都唔記得啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()