close
唔知係咪昨天玩得太勁呢?卓希由昨天晚上九時十五分,訓到今早八時十五分,足足訓了十一小時,係佢出世以來最高的紀錄。卓希爸又要返工,所以佢只可享受訓到七點,我就可以享受到卓希起身為止。如果晚晚都係咁就好啦,不過日頭一定要玩到佢謝為止。
今天的行程很豐富,早上返教會,係教會到,卓希見到姐姐們去兒童主日學,佢又話要去,我心諗佢都只係三分鐘熱度,唔使五分鐘就會要落返去聽道,點知今次真的好叻叻。佢唔單只坐定定的,仲同d姐姐仔玩得好開心,令我大開眼界的是,佢居然識得大家合作做美勞,負責搽膠水,不過全程我唔係佢左右,我係枱的另一邊睇住佢,有一位玲玲姐姐教佢。
去完教會後,就約了卓希爸食一個快午飯,因為我哋約咗小魚媽同蝦蛟媽去睇睇有gathering的地方。先去粉嶺的香薰園,嘩!真的好遠,同交通唔方便。然後我哋去咗西貢飲下午茶,仲見到晴晴一家添!跟著就去睇埋西貢的花卉園,應該會係依到,因為交通方便些。
總括這兩天單人湊仔的經驗,其實一d都唔難,只係大人要set好一些rules,咁小朋友就容易跟,我好enjoy這兩天和卓希一起相處的時光,晚上臨睡前都會同佢做一個總結,今天去了那些地方,同見到甚麼人。卓希唔naughty時真的好可愛!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()