close
一早起身,就發現喉嚨痛到不得了,上星期係痛左邊,今個星期痛右邊,心裏有些不好受。於是就係咁食喉糖同八仙果,喉嚨痛的情況才有些好轉。但真的好怕自己會病,正確來說係唔可以病,因為明天卓希爸就要帶學生到廣西遊學,我一個人睇住卓希,所以係唔病得。
 
今早返工時間為十二點,十點多便出門口,為的是可以先到金鐘的運輸署換領國際車牌。但好景不常,所搭的101遇上大塞車,比我預期中用了多45分鐘。結果呢?就係我無係金鐘落車,去到中環先落車,然後轉van返心光,因為我唔想又好似昨天一樣,遲到!
 
返到心光,英姐話我的辦公室還是有很大的膠味(此味由昨天下午已經有了,很刺鼻的),所以我便去找tracy,告知她。tracy很好,很快的找了梁師傅來看看,原來係辦公室的光管燒了,唔單止燒了,還燒了附近的膠,所以那些味道便循環的在辦公室及冷氣中放出來。這便是為何我的鼻由昨天開始到今天都不停的流鼻水,及喉嚨痛。所以我足足吸了那些有毒的氣體兩天,唔喉嚨痛就怪。
 
唉!仲有一件瘀到爆的事件,話說今天我學校的開教務會議,不過我同院長話要返學,所以便要早走。咁就趕呀!趕!返到屋企,見吓隻豬仔希,囉車然後返學啦!等我仲啱啱好咁準時去到後,eeeeee!見到課室黑哂,又無人,咁就快快囉個file出嚟睇吓啦!點知今晚唔使返學。唉!仲趕到我cc吓添,算啦!咁就返屋企,一路流鼻水,一路同卓希玩啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()