今日一早我就自己咗街,為的是要去護協到買"多奶茶"(organic mother's milk),今次護協又幾衰,所有有關medela的產品一定要有護協咭先可以買,咁我就要厚住面皮問新的護士借,諗住星期一要還返張咭給她,所以今日便特地出去護協.

返到屋企,食咗飯,玩一陣電腦後就去深水埗泳池,卓希要學游水.仲有兩堂,跟著我哋唔再join啦,諗住會同豆b一齊包一個教練,1:2,兩隻monkey仔就有個伴!

晚上係咁上淘寶網找東西,嘩!真係有好多平嘢,尤其是小朋友玩兒,我都幫卓希訂了很多東西(都係同thomas有關的),上網買嘢真的啱我依d唔係咁走得開的人,又或者好似我咁成日係心光咁山卡拉的人,唔使走圍走去找東西都可以買到.
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()