close

昨晚半夜一點,卓希突然呼吸不暢順,d聲音就好似咆哮聲咁,剛巧趙醫生又不在香港,我們只好快快的帶他到聯合醫院。

經過醫生一輪的觀察,照了x-ray,話他的上呼吸道收窄,要入院!收入院的醫生又話他似係過濾性病毒,要留係兒童科的隔離病房,由卓希爸陪!(我已得頭痛,又無力)

我返到屋企都已經係早上五時多,但七時多便已起床,自己都唔係好點,頭好好好好好暈!本來係想快快的到醫院,但個頭暈得嚟真的走唔出屋企的門口,所以一直到九時半才出得門口,到醫院十時許,剛好高級兒科醫生巡房。他話卓希不是過濾性病毒,而係spasmodic croup(痙攣性的假膜性喉炎),係氣管敏感的一種(上呼吸道),所以可以出得院!感謝神!

不過我返到屋企後,頭不單只暈,仲頭痛痛,血壓係咁升!唉!人老咗!都唔係點挨得夜!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()