close

好想逃避,逃避我份畢業論文,到依家我都唔明點會當初讀HKIED時會選到讀中文(因為英文班無位),現在讀BU到最後一年,自己都挨到可以畢業,但係我就一定唔會教中文,因為我D中文真係唔見得人。做依份畢業論文時已經入咗兩次醫院,又遇著一個超煩又咀妙妙的導師,次次都無好嘢講,只係識叫我廷遲畢業。所以係做依份功課時,真係超無靈感,又得唔到鼓勵,而且我已經將所有以前學過的修辭手法忘記得一乾二淨,所以係寫時真係有困難,當初真係無從入手!

唉!2/1/2009要交啦,所以今天點都要迫自己坐下來,改少少,都未改哂,要用腦諗嗰D仲唔想改住,只係改咗D容易先!唉!我都係唔想做,因為自己做極都唔識,點解當初我會入咗中文組嫁???

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()