今日要返醫院覆診,醫生話我咁痛法,不如照照胃鏡,排期都排到明年一月!明年一月?我都唔知係唔係到啦!不過醫生話攞咗我個膽去化驗,原來個膽有慢性發炎,如果無切到的話,終有一日又會要入院的!唉!有好有唔好啦!

下午二時多三時正返到屋企,開始我今日的大計,就係要用光波爐整嘢食!昨日已經請姐姐幫我買咗隻雞(整燒雞),今早送咗卓希上校車後,又去超巿買梅頭(整叉燒)。

所以,昨晚醃好隻雞,今日教一教姐姐,晚上就有美味的燒雞食。

卓希好鐘意整嘢食,所以佢成日都要我整蒜蓉包,好啦!我哋試吓整先!

page.jpg 

蒜蓉包(德國寶,12L)

先搽上牛油,
放香蒜粉
搽上切片法包
低架 220 度 3-4 分鐘

即外脆內軟.

 

page.jpg 

叉燒(德國寶,12L)

材料:一斤梅頭肉
醃料:鹽 1/tsp
糖 1/tsp
老抽 1/tsp
麥芽糖 1/sp
叉燒醬 1/sp

把買回來的梅頭洗澡,印水,吹吹風
把所有醃料和梅頭一起醃,我今次只是醃了三小時,應該醃過夜會入味d!
250度,10分鐘,反轉,230度,10分鐘,再反轉(上面加錫紙)250度,3分鐘!

 

page.jpg 

鹽焗雞(德國寶,12L)

材料:雞一隻
醃料:糖 1/tsp(tea spoon)
鹽 1/tsp
生抽 1/tsp
老抽 1/tsp
鹽焗粉 1/tsp
麥芽糖 1/sp(soup spoon)
醋 2/sp

洗淨隻雞,用kitchen paper印乾水,放在枱吹吹風
把糖、鹽、生抽、老抽、鹽焗粉,mix在一起,然後搽在雞身上
醃兩小時後(我今次醃過夜),就放在一煲熱水,10seconds就拎出嚟,印乾水,吹吹風。
最後,麥芽糖和醋mix在一起,搽在雞身上,待乾!
放入光波爐,250度,雞肚向上,15mins先,然後反轉,再嚟多15mins。
(下次我要先用錫紙包咗d雞腳同雞翼,唔使燒得咁燶)

 

p.s.:我仲學人係facebook到整咗個“光波爐食譜會”,希望多d人將佢哋的食譜放上去,參考參考!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()