close

今日放工前已經俾一個外讀生激C我,放咗工後仲要去買餸,買麵包,買卓希的茶點。返到屋企都成七點半,我攰到好想唔做嘢啦!

點知老公一聽到之後,唔安慰不得只,仲話係因為我夜訓,個人先係咁攰。今次真係忍唔住,有無攪錯呀,乜都懶我夜訓。我都唔係真係好夜呀,十一點已經預備上床,預備好哂所有返工的嘢後,十一時半就可以訓覺。真係今次同佢吵過,都唔理人哋辛苦,又要照顧屋企,又要返工,仲要放左工之後去買屋企的日用品同食物,呻兩句有錯咩?好唔公平,我個份就唔係工,佢嗰份就係重要的工作,我仲要照顧屋企,仲要記住幾時幫個女申請讀書,幾時要幫個仔做乜嘢做乜嘢。唉!屈住屈住好辛苦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()