close
其實今日我係放假,不過因為個budget year的數要埋,同做好佢,所以個心掛掛咁。只因我差少少就做完,但怕下星期一返到工後會忙到無時間,所以今日點都要返一返工做埋少少佢。

我本來想下午先出發,但係卓希一醒咗之後就唔定。昨天晚上卓希醒咗好多次,因為佢之前一晚被蚊咬,而昨天晚上隻腳仔就好痕!咁我成晚就係要服事依位楊小朋友,臨天光時,佢又醒一醒,仲好準確咁叫:「媽媽,媽媽!」即是係佢最需要的時候我係佢身邊,係個一刻,感覺係以前個d辛苦真的一掃而空,係直得的。

返到心光,又係由芳ee睇住卓希,我做完嘢後,就同佢哋落咗一樓同二樓。卓希不知幾social,叫佢叫邊個都一一咁句哂,所以一樓d同事仲俾咗兩包餅佢。

之後我約咗淑金係ifc到食lunch,真的好耐無同佢傾計。雖然今日所傾的不多,不過都算係深入了!

明天卓希爸開始放假啦!好嘢!咁卓希的注意力就係返到佢爸爸到!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()