close
我今日終於有放假的感覺,不過都係有好多嘢要準備過年。
 
今日心情真的都係麻麻,因為昨天收到蝦蛟媽的sms,佢的小蝦蛟(蝦蛟仔的細路)入咗QE的深切治療部,仲曾經搶救過,咁細過要打強心針。今天我才打電話給她,原來上星期小蝦蛟已經發燒,但係無alert到佢燒得好高,而醫生已經確認為“鏈球菌”入咗個腦到,變咗腦膜炎。小朋友無醒過,不過姑娘話會試吓俾奶佢飲。聽到後個心真的唔舒服,咁細個小朋友要受咁多苦!
 
記得卓希初出世時,趙醫生睇佢,都好慎重咁建議我哋打“鏈球菌針”,不過真的好貴,兩歲以下要打四支,每支成$700。我都係等卓希滿咗兩歲時才帶他一次過打一支,幸好他無事。不過卓希爸今次聽到後,都話依d錢唔慳得,所以也許老二出世後,都會帶佢去打。
 
求天父看顧他們一家,尤其是蝦蛟爸,他已經病了,求天父給他們力量去照顧這小朋友。
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()