close
今日我睇牙醫,帶埋卓希去,由梯ee抱住佢,當佢見到我張大個口係到俾醫生整時,佢為我咸咗出嚟!梯ee話佢心痛我wooooh,我依個亞媽就有少少變態地開心,因為個仔緊張我麻!


今晚我哋係咁執廳的玻璃柜,也許我太疲倦,無乜動力去執,執咗好耐先執完。明晚開始就要執廚房了,有些感觸要離開依間屋,不竟,這是我們一起健立的“家”。


寫日記時上bu的網到睇到自己上次考試的那兩科合格,感謝神,我幾怕要重考,因為真的好攰同無時間溫。


p.s.多謝吉媽昨天幫我load到種籽,原來我見過d種籽的,不過大頭蝦,miss哂。今天又俾我自己load到兩粒啦!哈哈哈!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()