close

今早,頭暈的情況日潮嚴重,不得不在早上去樓下的洪醫生到睇佢,佢話我耳水不平行,大多數人都是在感冒前後便會這樣,要多些休息就會好,醫生給了三天假,但放得嗎?NO,因為有很多事情要我去做!

跟著便去YMCA接凌姑娘及S. RENATA,唉,佢真係一刻都無停過,連食早餐都有校友同佢食!接咗佢哋之後,就好快咁返到心光,當然就係凌姑娘週圍去見人啦!

不過最重要的是見從北京嚟的徐先生及太太,金鈅匙的創辦人,我安排咗大多數的部門主管及PROF DUGGAN共進午餐!

page.jpg 

依間五餅二魚都幾好味,只不過到我食時,食物都涼了很多,要下次唔使我做時再慢慢嘆!

下午便是帶她們四處參觀,然後凌姑娘在晚禱分享。再安排福音事工部同事和四位客人共進晚餐,跟著合團的聖誕聯歡會,大家都很開心!

九時多,我便拉著凌姑娘走人,要不的話,她是不會走的,只會碟碟不休的和別人說話!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()