close

六年前的今天,我和卓希當時在東區醫院,本來可以在十九號出世的卓希,就係因為媽媽唔夠氣,哮喘病又發,要勞動醫生嚟吸佢出嚟,才拖到二十號凌晨二十一分才出到世。

 依個仔帶俾我哋好好好好多開心,又令到我多咗三條白頭髮,本來靚靚的我變成好多嘢諗!但係如果唔係卓希的出現,我唔會體會到一個媽媽的辛勞!

今日我哋終於可以去大埔海濱公園,天父真係有好好的安排,無落雨,無大風,無好曬,每個小朋友都玩得好開心(我認為)!

 page.jpg

page2.jpg 

page3.jpg 

page4.jpg 

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()