今日要返耳、鼻、喉科覆診,醫生都未答到我幾時做手術,不過佢話我個鼻成日有綠色鼻水,要照照個鼻竇,如果有問題的話,就做手術時一次過做哂,無就最好啦!

唉!所以,我又去咗排期做鼻竇的MRI,無錯,係MRI,貴到無人有的MRI!唐醫生好好,佢幫我申請做快期,所以今日排咗10月28日就可以做MRI,也許,十一月就可以做埋個鼻手術,希望到時一天都光哂啦!

由細至大,我都知自己個鼻麻煩,但如果唔係今次醫院跟得咁貼的話,我真係唔知個鼻的麻煩情度係真的超麻煩,只好一等再等啦!

下午,返緊屋企時,收到卓希班主任的電話,衰豬係學校又衰咗鑊嘢,雖然學校今次輕判,但卓希的態度真的很差,CHOK咗佢好耐,佢都唔講,直至我話:老師打咗給我,佢先扮記得咁話少少過我知!到佢爸爸問佢時,佢又係無失記憶,唉!我真係好怕阿仔第時做壞人,如果再係咁落去,佢真係會行歪路,我哋兩個真的要教好佢!

無哂心機!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()