晨早就醒哂,可唔可以訓多陣呀?我覺得自己完全無休息過咁樣!

兩家人一齊食完早餐後,就去游水,四個小朋友真的很開心!

IMG_9325

IMG_9319  

卓希仲係到玩跳水多水花!

 IMG_9336  

我就玩自拍!嘻!

IMG_9327    

太熱啦,又係上房換衫的時候,突然張家二少大嘔,要休息一下,所以我哋先先帶小朋友去KIDS CLUB到放生,然後聯同張生及張大少一齊又去咗SIAM PARAGON到食午飯。中間依段時間,我就上網BOOK下午的票,原來上網BOOK票係可以平好多,點都要試下,又俾我整到。但係要PRINT出嚟,點算好呢?就要去酒店的BUSINESS CENTRE到PRINT,佢仲話我只PRINT一張,FREE OF CHARGE,真係好好的服務!

等張二少休息咗,义足電後,我哋就去SIAM OCEAN WORLD,小朋友睇得好開心,我都係覺得台南嗰個好睇D!

我哋的FAMILY PACKAGE包好多嘢,其中一樣就係室內坐玻璃船,睇魚,剛剛又係餵魚時間,真係幾開心!

IMG_9370

IMG_9369

IMG_9367 IMG_9364  

仲有就係包埋俾魚咬腳的死皮,好癢呀!

IMG_9388

IMG_9387

IMG_9386  

 婷婷仲影咗張美人魚相!

IMG_9394  

睇完後,我哋行咗去CENTRAL WORLD到找食,真係好多食巿,選咗好耐先選到間,都唔貴,真係好味道,好味到唔記得影相!

我見自己仲係CENTRAL WORLD,就打發佢哋先返酒店,我就去NaRaYa到出血。

IMG_9397

IMG_9396

IMG_9395  

其實我之前係無諗住去買,只係想見識吓,所以係依方面無做過功課,但真係好平,平到唔買真係對唔住自己,所以都博殺咗一輪!

IMG_9399  

自己返到酒店,先覺自己蠢,可以買多些在暑假返瑞典時做手信,高貴又大方!

睇佢哋的單張,先知原來有一間好近我哋酒店,EEEEEE,仲等我行到腳都起咗個水泡!

休息,明天又是新的一天!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()