close
都唔夠二十四小時,(只係早上十一時三十分咋) 就有成百幾個人瀏覽我個網!!!!!
到底係乜嘢人呢???希望唔好係嗰個痴心學生就得啦!!!

晚上返到屋企,嘩!成二百幾人,真的奇怪?我都只係比咗d好熟的朋友知我哋的網址,真的奇怪!

今晚早咗返屋企,見到芳ee慢手慢腳我就有d火滾,煮飯前梗係預備好哂所有的餸,洗哂佢,同cut哂佢,點知乜都味做,只係yip哂d肉!氣到我不得了,話咗卓希同我哋一齊食的話,就要六時半就食,因為下午佢無乜食下午茶,等我哋返屋企先食,免得佢食唔落!唉!只好係芳ee同卓希沖涼的時候,快快手的自己做,卓希食到yummy yummy!我都好耐無正式咁落廚,都怕自己生手,不過為咗唔想再食芳ee個d無味的餸話,就要自己做啦!都好,見到卓希爸同卓希食得咁快又食哂時,就知道自己所做的無白廢到!

晚上八掛去吉媽的BLOG到睇下佢哋發生乜事時,見到小吉發難的短片,令到我有感而發。就係其實小吉同卓希兩個都識得用說話表達,但係很多時也許他們有道理的,也會唔理三七二十一,先發難,等你哋班大人買佢怕先!所以近來如果卓希會咁樣發難時,我會教他正確的表達方式先,然後才做他的要求(如合理的話!)教自己個仔真的好好好好難,不過,有時又超可愛!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()