close
今日我哋係早上決定要出去,好好咁享受的哋開始的假期,第一站,就係上山頂
我哋的行程真係好緊密,先先由屋企搭101巴士去到金鐘,然後就穿過中銀大廈,然後沿著公園道上去山頂鑬車。卓希好開心咁搭鑬車,佢今次真的好乖,無話要起身睇,連我叫佢話可以起身睇下,佢都唔肯,只係車一停,佢就起身睇一睇,又坐番底。

卓希係山頂到玩得好開心,仲仲自己週圍咁走,用下佢的精力就最好不過!
 

然後我哋就食少少嘢,跟著就落山啦!平時我哋係會圍住山頂行一圈的,不過怕天氣太熱,所以都係打消咗這個念頭!
搭小巴落咗山後,我哋又係IFC到行行走走,跟著就行去天星碼頭到搭船過海。剛好又見到填海工程,卓希就最鐘意睇的啦!


咁啱,又俾我哋見到保衛天星碼頭的事件,天星碼頭臨拆前的一天,仲可以見到佢,真的好唔捨得!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()