close

今日又係我一個人全線照顧兩個小朋友,其實SET好RULES的時候,一D都唔難,難就難在卓希要返興趣班,1:30-2:30朱古力班,3:30-4:30畫班,中間隔咗一個空間。本來係幫佢報A畫班,咁就係接住落2:30-3:30,可以連圍裙都唔使除,但係到我報的時候,居然A班無哂位,要報B班,咁即是要有一小時的自由時間。本來,帶咗卓希去朱古力班後,我係打算唔返屋企,同婷婷係童軍中心等卓希的,點知收到一個媽媽朋友的電話,要返屋企幫佢上網整少少嘢,所以留底咗卓希後,就急急腳返屋企。咁啱,婷婷又扭計,要同哥哥一齊玩,只好“的”佢上車仔,然後衝返屋企。

好,到2:30接卓希後,我哋就去咗大排檔到TEA,點知超多蚊,我哋三個都被咬,然後去日本城到睇玩具。帶卓希返童軍中心後,原本係無諗住返屋企,點知,依個時候嫲嫲打嚟,話佢哋的工人姐姐要拎湯過嚟,又係急急腳咁走返屋企。可想言之我的運動量大到不得了,到最後一節接到卓希後,又要急急腳返屋企,預備佢哋三個的晚飯,因為我晚上有約會。

好開心的飯局,咪又係約咗卓希同學仔的媽媽們,今次我哋傾生仔時的經驗,笑到肚爆。我未試過食日本菜任食的,第一次,真係超好味!松屋,我一定會回來!

返到屋企,都未夠十點,但係就好激氣,碗未洗、玩具係地上無執、小朋友刷牙後的牙刷毛巾還在洗手盤內。平時小朋友們係會自動自覺執玩具,刷完牙後會放返好哂所有嘢,但係今晚屋企真係七國咁亂,一返到屋企就係做家務,真係成肚氣!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()