close
今日特然好有興致地,係雪柜到攞番d燕窩出嚟整!自從卓希出世後,我坐月嗰個月,都未掂過d燕窩,要對自己好d,補下先!一大清早,無乜嘢做,就帶卓希去洗車,點知間電腦洗車屋的洗車機器未整好,咁只好手洗啦!
之後去咗啟業村買嘢,返屋企的時候,見到樓下泳池無乜人,咁熱的天氣,就去游水啦!卓希好開心咁用佢的浮板一路行就一路浮,超好笑!不過由於太陽伯伯太熱緣故,我哋玩咗半小時,就返屋企啦。食飯,然後三個人一齊,午睡!(依個假期唔肥先怪!)

下午我哋又去咗樂富的吉島行街,返到屋企,嫲嫲又帶咗堂家姐嚟!

一日就係咁過咗,好舒服,嫲嫲話月尾要返學時,我哋一定辛苦,我心諗,咁又係,到時又係非人生活,又要返工,又要返學(bu)!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()