close
今日係初七,不過我哋無特別,只係早上和嫲嫲及堂家姐去了飲茶,兩個小朋友又玩,又開心。

下午就同卓希返聯合醫院覆診,那是以前他八個月時入過醫院,由於包皮緊的緣故,令到佢尿道炎。所以一直都有睇聯合的外科,為的是等醫生評估一下卓希有沒有需要做手術割包皮。一年前醫生話要睇到三歲才決定,今天醫生又話要睇多一年的時間。其實做亞媽的我就好想快些幫佢做了這個小手術,起碼唔會阻礙佢的發育。我記得細姑姐話係加拿大的初生bb,所有的男bb都要做依個手術,我覺得幾好y,唔使日後煩。好似香港咁,一年堆過一年,我怕將來卓希大時才做這個手術的話,會影響佢的心理添!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()